Monday, January 18, 2010

adess...

erm...ingat nk introduce myself..xde feeling plak..sebaliknya feeling lain plak yg datang...xpe la,xpenting pun..more detail about me,search www.tagged.com/anis1809 or add kt YM,sidra_dursina1505@yahoo.com..
seram gak memalam nih berjaga,insomnia maa..huhu.so bile dah dinihari cmnie kpala aku mula la dok fikir macam2...byk menda aku fikir,everythings about personal...kusut masai dah rasa diri nie,berselirat segala urat saraf..sebenarnya aku pun x faham ngn diri sendiri..kenapa dgn aku?

hari2 yg aku lalui berlalu tanpa ada apa2 yg menarik pun.bosan giler!terperuk kt rumah,xde member nak borak2,phone je la yg menjadi teman.ada pakwe pun cam xde.tengok cm tadi je la,mmg sakit hati!rasanya kesabaran ni dah smpai ke titik akhir..alasan yg sama aku dgr.weii aku pun student U gak,pernah rasa susah senang masa study dulu.tapi still ada masa utk dia.tapi ntah la,rasa cm pengorbanan aku x dibalas selayaknya..tension gilew dowh..org lain becinta dapat kasih sayang,perhatian and still bleh arrange time together tapi aku..aku becinta x cam org lain,xdpt perhatian,kasih sayang,nak jumpa apetah lagi..ape dia ingat aku ni tunggul ke duk terpuruk menunggu dia sedangkan janji2 dia dulu bagaikan angin lalu..aku sedih..bkn baru sekarang tapi since last 3 1/2 years ago...

aku x tau apa lagi yg kurang pada aku..aku dah cuba yg terbaik,demi dia and demi hubungan ni tapi...lagi buat aku sedih..knpa org lain lebih alert and care pasal aku sedangkan bf sndiri buat aku cam x wujud je..sapa aku pada dia sebenarnya?dah penat dgr pujuk rayu dia,hati ni rasanya dah sekeras kelikir..x lagi cair dgn kata2 maaf,cinta,sayang dari dia..hidup aku skrg senang je..aku bebas nk buat apa saja tanpa perlu inform or mintak izin cm org lain..x kuasa!!!tapi jauh disudut hati nie,hati and perasaan aku pun cam perempuan lain gak..aku x nk diri terbiar sedangkan dia adalah lelaki yg paling aku sayang selepas family aku..sekurangnya aku nk dia tau aku sihat ke x,tengah watpe,kt mana,dgn sapa...kalau dia rasa semua tu membebankan,knp xnk lepaskan aku je..

sekarang aku ikot kepala sendiri je..aku bebas berkawan dgn semua lelaki,lantak la org kata curang pun...aku x amik pusing dah semua tu...bodoh betul rasa diri ni..tuhan dah tunjuk sapa ikhlas and sebaliknya tapi aku seolah2 takut nk berdepan dgn kenyataan...mungkin lumrah lelaki,time xde baru terhegeh2 nak cari...bila dah dpt,bkn kata nk perbaiki diri...dan aku,tetap diselubungi kesunyian dan airmata...xtau sampai bila...aku tutup pintu hati ni untuk lelaki lain,langsung xde ruang melainkan hnya sebagai kawan dan ego ni aku letakkan pada level paling bawah sekali...he said dat,aku kena berkorban sikit and tolong sabar utk tunggu dia...xckup ke selama ni aku bersabar,dia buta,xpernah nmpak semua tu..

hope one day.ALLAH akan tunjukkan hikmah disebalik semua ni...and aku x tau sampai bila aku akan terus camni,menjadi seorang penunggu setia tanpa dihargai selayaknya...

No comments:

Post a Comment