Tuesday, January 19, 2010

deritanya menjadi seorang aku...

aku de la minat gila kat dis song...
red peanut feat nadia (kau,dia & aku)...
tapi x jumpa lirik dia laa...xpe nak dapatkan gak!!!
skali dengar dah terasa nak meleleh ayaq mata...
sedih sangat..adoii emo lebey la plk minah sengal nie..
huhu actually aku mmg cmnie,senang sgt nk nangis...
xkira la dgr lagu ke,tgok drama ke...mngenangkan nasib diri ke..
airmata nie org kata penawar duka...lepas nangis,rasa lega...

tapi lain org lain ragam kan...kadang 2 aku fikir diri aku nie cukup tabah utk hadapi semua tapi hakikatnya wanita tetap wanita...setabah mana pun,bila diri diuji mcm nie,xde sapa yg bleh redha cmtu je...tapi bleh dikatakan tabah gak laa...coz dah 3 1/2 years aku hidup cmnie..masih bertahan tapi rasanya dah nk sampai ke titik akhir...dah sehabis daya pertahankan tpi ntah laa...aku dh penat nk memendam rasa cmnnie..maybe aku blum ckup perfect utk dia...hope seandainya dia bkn jodoh aku,aku doakan semoga ALLAH tutup pintu hati nie utk dia dan xkan ada peluang lagi utk dia lepas nie...ckp memang senang,aku yg menanggung nie,xdpt nk gmbarkan perasaan nie dgn kata2,perit,sakit,hancur lumat jiwa raga nie...
misi aku bercinta,aku nk treat diri aku,nk test sejauh mana aku kenal erti cinta..dlm masa yg sama,aku jadi seorang yg lebih matang,matured dr segi mindset.perbuatan dan segala2nya...

rasanya pengalaman aku bercinta dgn dia selama 4 tahun nie betul2 bagi makna dlm hidup aku..aku belajar cmna nk hargai perasaan org lain..if aku rasa sakit cmnie,bila aku balas pd org lain,smestinya mereka pun akn rasa perasaan yg sama..mungkin nie balasan utk aku..sebelum ni aku jahat,xpernah nk hargai perasaan org lain...skrg aku sendiri yg rasa,perit tu x bleh digambarkan dgn kata2...rasa dah kering airmata nie...aku penat...penat sangat...but thanks pada kawan2 yg always support me,and always teman aku saat2 aku kesunyian yg teramat...
inilah aku,disebalik senyuman,tersirat 1001 kedukaan...hope aku tabah hadapi semua...wish me luck...

perkembangan seterusnya kt entry akn datang k...

No comments:

Post a Comment